Saterdag 21 November 2015

DIE GROOT FEIT WAT 'N VERSKIL MAAK...

op 'n hartseer dag soos vandag!


(Ons is hier bymekaar omdat die werklikheid van die dood ons hier byeengebring het. Ons kan dit nie wegwens of ignoreer nie; tog is ons ook juis hier voor ’n oop Bybel bymekaar omdat ons glo in die werklikheid van die opgestane Jesus en ’n heerlike finale opstanding )

Ons lees kortliks van twee Bybelfigure wat self voor die werklikheid van die dood gestaan het:

- van koning Hiskia uit Jesaja 38:1-3*
- van die apostel Paulus uit Filippense 1:20-24**

Geliefdes, ek het niks snaaks en buitengewoon om julle te vertel nie, maar ek is oortuig as ons stil word en luister het die Woord baie te sê. Die Woord alleen kan rus en perspektief, kalmte en vertroosting bied. Meer nog as jy die Woord regtig glo sal dit nie net ’n bietjie verligting bring nie, maar ’n vaste en sekere hoop ook vir jou eie sterfdag wat een of ander tyd sal aanbreek.

Ons het nou gelees van twee bekende Bybelfigure wat met die werklikheid van die dood gekonfronteer is : koning Hiskia en die apostel Paulus.

Beide is gelowiges, beide is dienaars van God en tog is daar 'n GROOT VERSKIL oor hoe hulle oor die naderende  dood dink.

Hiskia het bitterlik gehuil en met alle mag probeer vasklou aan die lewe. (die Here was hom toe wel genadig en het sy lewe met 15 jaar verleng)

In skrille kontras kon Paulus sê dat hy eintlik verlang daarna om heen te gaan en met Christus te wees. Hy sien so uit daarna, hy weet eintlik nie wat om te kies nie.

Wat maak die verskil? 

~ In Hiskia se tyd was daar nog geen duidelike verwagting van ’n opstanding nie. Die dood het gelei tot ’n uitsiglose bestaan. (Ps 6:6 sê immers : "Want in die dood word aan U nie gedink nie; wie sal U loof in die doderyk?"

Jesus het toe nog nie opstaan nie. Die dood was 'n byna onoorkomentlike versperring om die teenwoordigheid van God te beleef.

DIE OPSTANDING VAN JESUS MAAK DIE VERSKIL!

Paulus leef in die tyd na die sterwe en opstanding van Jesus! Hy het dus ’n lewe realistiese hoop op 'n lewe vir ewig saam met die lewende Jesus!

Die kruisiging en die opstanding was die sentrale feite van die evangelie wat Paulus verkondig het. (1 Kor 15 :1-4) Dit handel oor die kruisiging, die begrafnis en die opstanding van Jesus. Die opstanding is die hoogtepunt, maar ook die deurslaggewende van die drie kern evangelie feite. Dis die bevestiging dat Jesus se offer aan die kruis vir ons genoeg was, dat ons sondes inderdaad uitgewis is, maar ook dat daar vir ons 'n nuwe lewe wag. Ja, dat net soos Jesus se liggaam opgewek is, ons liggaame ook opgewek sal word.

Geliefdes mooi trooswoorde het op ’n dag soos hierdie min krag, dit kan so hol en leeg klink. Sentimentele praatjies word deur die wind weggewaai. Daarom wil ek jou opnuut uitdaag om die eenvoudige maar oneindig kosbare evangelie feite te glo. Die feit van die genoegsame kruisdood, maar ook die feit van die heerlike opstanding!

Glo jy hierdie feite? Vind jy troos daarin? Maak dit ’n praktiese verskil? Het God deur die werking van die Heilige Gees dit al ’n werklikheid vir jou gemaak? Is hierdie feite persoonlik vir jou kosbaar?

As die plaasvervangende sterwe en opstanding van Jesus ’n vir jou 'n werklikheid is,  sal daar twee positiewe duidelike effekte in jou lewe wees. Jy sal anders dink oor die lewe en anders dink oor die dood. 

1.Anders dink oor die lewe. Wat bedoel ek? Die gemiddelde mens leef vir homself. Slegs vir die hier en die nou. Sy lewe gaan oor bymekaarmaak en versamel - partykeer baie subtiel - partykeer onder die dekmantel van “dis die Here wat ons seën” Die normale gemiddelde mens redeneer soos die ryk dwaas in Lukas 12 (vers 18-19). Ek wil vir myself 'n lewe skep tot my voordeel en dis waar alles eindig. Ek wil maar net eet, drink en vrolik wees en dis al... Maar as Jesus se opstanding vir jou 'n werklikheid geword het en jy besef Hy is MY ENIGSTE HOOP dan sê mens soos Paulus : "vir my is die lewe Christus!" My lewe begin rondom Jesus draai. Jesus en om Hom te dien gee sin aan my lewe. Hy word my eerste prioriteit.  Kan jy dit al sê? Of moet jy sê (eerlik) vir my is die lewe plesier, sukses, prestasie...? 

2.Anders dink oor die dood. Wat jy oor die lewe dink, gaan ook bepaal wat jy oor die dood dink. Paulus het anders gedink oor dood. Juis en net omdat Paulus kon sê "vir my is die lewe Christus", kon hy ook sê - "is die sterwe vir my wins." Sterwe wins? Was die dood dan vir hom voordelig? Het ons reg gehoor? Paulus is jy ernstig, bedoel jy dit? Of is jy dalk ’n freak wat met jou kop in die wolke gesweef het? 

Oor die algemeen is die dood iets waaraan mense nie wil dink nie. En tog, Paulus was ernstig. Hy was regtig positief oor die dood.

Maar nou hoekom kon Paulus so iets radikaal sê? Jy sien daar was 'n dag in Paulus se lewe toe hy die lewende Jesus ontmoet het en dit het alles verander. Van toe af het hy 'n nuwe visie gehad op die toekoms. Hy het geweet dat sy sonde vergewe is en dat hy kon uitsien na 'n lewe saam met sy Verlosser. Die dood was nie meer 'n verskrikking nie. Dit was nou net 'n deurgang na heerlikheid!

Maak seker dat jy ook kan sê : "Die lewe draai vir my om Jesus" Dan sal jy ook met vertroue die dood tegemoet kan gaan en dit eintlik as 'n wins beskou! AMEN

(Terloops, ons glo dat wanneer 'n kind van God sterf sy gees onmiddellik by Jesus is. Dis duidelik Paulus se verwagting hier. Maar met Jesus se wederkoms sal ons sterflike liggame ook vernuwe word en sal ons 'n verheerlikte liggaam soos Jesus kry. Lees Filippense 3:21)

*JESAJA 38:1 In dié tyd het Hiskia ernstig siek geword. Die profeet Jesaja seun van Amos het na hom toe gekom en gesê: "So sê die Here: Sê vir jou gesin wat jou laaste wense is, want jy gaan sterf, jy sal nie langer lewe nie."
2 Toe draai Hiskia sy gesig na die muur toe en hy bid tot die Here:
3 "Ag, Here, neem tog in ag dat ek voor U in trou en met volle oorgawe geleef het en dat ek gedoen het wat reg is in u oë." Hiskia het bitterlik gehuil.

**FILIPPENSE 1:20 Dit is my vurige verlange, en daarna sien ek uit, dat ek niks sal doen waaroor ek my sal hoef te skaam nie. Ek wil ook nou, soos nog altyd, met alle vrymoedigheid deur my hele wese Christus verheerlik in lewe en in sterwe,
21 want om te lewe, is vir my Christus, en om te sterwe, is vir my wins.
22 As ek in die lewe bly, kan ek voortgaan met vrugbare arbeid. Wat ek moet kies, weet ek nie.
23 Ek is in ‘n tweestryd: ek verlang daarna om heen te gaan en met Christus te wees, want dit is verreweg die beste;
24 maar in julle belang is dit noodsaakliker dat ek bly lewe

BELANGRIK : As jy twyfel oor Jesus se liggaamlike opstanding uit die dood of net meer daaroor wou weet, kliek op SPOKE EET NIE VIS NIE)




Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking