Woensdag 18 Augustus 2021

JESUS SKENK LEWE!

[Ons kry vastigheid en ware troos alleenlik uit God se Woord op 'n hartseer dag soos hierdie.]

Johannes 5:25-29

Ons vind hier ‘n groot TROOS, maar ook ‘n ernstige WAARSKUWING!

Dit hang saam met die twee groot feite wat hier na vore kom : 1. Jesus gee lewe.
2. Jesus sal eendag oordeel.

Altwee hierdie aspekte is in die Johannes evangelie ‘n duidelike bewys van die Godheid van Jesus! Jesus is God wat mens geword het. Vlees… (vleis!) Jesus stel Homself gelyk aan God die Vader. 

Vers 21 -  Soos die Vader die dooies opwek en lewend maak, so maak die Seun ook lewend wie Hy wil.

Vers 22 -   Self veroordeel die Vader niemand nie, maar die oordeel het Hy geheel en al aan die Seun oorgelaat.

Jesus skenk lewe. Dit word in hierdie deel in ‘n dubbele sin gebruik.

NOU en EENDAG met die wederkoms.

NOU – "Ek verseker julle: Daar kom ‘n tyd, en dit is nou, wanneer die dooies die stem van die Seun van God sal hoor, en dié wat daaraan gehoor gee, sal lewe." (25)   Wie is hierdie dooies? Dis mense wat nou leef, wat springlewendig is, maar geestelik dood is. As jy van God afgesny is, is jy dood. (soos ‘n tak wat van 'n boom afgebreek is) Dood in jou sonde… dood in jou ongehoorsaamheid, hoerery, diefstal, dronkenskap, rebelsheid, in jou beloftes wat jy voor God verbreek het.… noem maar op. Hier onder ons kan sulkes  wees… Hoe word sulke mense lewendig? 

Jy word geestelik lewendig as jy die stem van Jesus hoor en reageer! 

Sy stem wat jou uitnooi… "Kom na my toe almal wat uitgeput en oorlaai en Ek sal jou rus gee…” Sy stem wat verklaar :”Ek is die weg, die waarheid en die lewe.” Sy stem wat belowe : “Elkeen wat die Vader my gee sal na my toe kom en Ek sal die een wat na My toe kom nooit uitwerp nie." Sy stem wat aan die kruis uitroep : "Dis volbring!"  

Saamgevat - Sy stem wat gehoor word as die kruisevangelie verkondig word en ons oproep tot geloof en bekering! Jesus skenk lewe, ja die ewige lewe wanneer ons sy woorde hoor en met geloof en bekering daarop reageer. Johannes maak dit baie duidelik dat hierdie ewige lewe iets is waaraan ons NOU reeds deel kry. Hierdie ewige lewe kan nooit deur die dood uitgewis word nie. Daarom glo ons as iemand aan Jesus behoort en hy/sy sterf is daardie persoon dadelik by Jesus. Sy lewe saam met Jesus wat die kind van God nou reeds op aarde ervaar, gaan net ongehinderd aan. Ons sien Hom nou net van aangesig tot aangesig. Heerlik. Dis hoekom Paulus nie bang was vir die dood nie- hy noem die dood ‘n WINS!*

Ek wil vir jou vra : het jy al Jesus se stem gehoor en die ewige lewe as geskenk ontvang?

EENDAG – "Moenie hieroor verbaas wees nie: daar kom ‘n tyd wanneer almal wat in die grafte is, sy stem sal hoor en sal uitgaan. Dié wat goed gedoen het, sal opstaan en lewe, en dié wat verkeerd gedoen het, sal opstaan en veroordeel word." (28,29)  Hier verwys dit na die wederkoms. Almal sal opstaan. Ons sal opstaan met nuwe liggame. God se kinders bely dit mos elke Sondag saam. Ek glo in...



Dan gaan mense in twee groepe gedeel word. Vir sommige sal dit wees die opstandig tot die lewe… ‘n lewe met ‘n nuwe liggaam (sonder brille en pille, sonder siektes en skete, sonder sonde) in die nuwe skepping – ‘n nuwe hemel en ‘n nuwe aarde!

Vir ander sal dit wees ‘n opstanding tot veroordeling.

Wat gaan die kriterium vir die onderskeid wees? Hoekom gaan sommiges die lewe tegemoet en ander die veroordeling? Die klem hier is op dade. Die wat goed gedoen het en die wat verkeerd gedoen het. (29) Hoe nou? Word ons deur dade gered? Johannes is in sy evangelie baie duidelik dat ons deur geloof in Jesus gered word. Maar ware geloof maak dat jou dade anders gaan begin lyk. Ware geloof in Jesus lei tot ‘n heilige lewe… dit maak dat mens God se opdragte in Sy Woord begin gehoorsaam, dat mens ‘n nuwe lewe volgens God se standaarde en nie Hollywood en Huisgenoot standaarde begin lei nie. Ware geloof lei tot nuwe begeertes en nuwe passies byv. ‘n honger na God se Woord, ‘n verlange om saam met ander kinders van God Hom te aanbid en te prys! 

Wat van ons? Is ek en jy besig om goed te doen of is ons besig om verkeerd te doen? Mag ons gewaarsku wees - dade tel. Hoor wat sê Jesus oor die oordeelsdag : “Dan sal Ek openlik vir hulle sê: Ek het julle nooit geken nie. Gaan weg van My af, julle wat die wet van God oortree." (Matteus 7:23)

Openbaring bevestig dit ook - dit gaan oor dade!




Glo jy in Jesus? Maak ons geloof 'n verskil aan ons dade?

Kom ons kry die troos in Jesus se woorde – maar kom ons maak ook erns met sy waarskuwing! AMEN

*Filippense 1:21 "want om te lewe, is vir my Christus, en om te sterwe, is vir my wins."

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking